کد خبر: ۸۴۷۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
تعداد بازدید: ۲۵۲
یکی از مشکلات اساسی باشگاه استقلال، بدهی های این باشگاه می باشدکه همیشه با آن دست و پنجه نرم می کند.

استقلال| شرایط این روزهای استقلال از بدهی سنگین تا اعتصاب خانگی آبی‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از شفقنا ، آبی پوشان بدهی‌های کلانی دارند و بخش مهمی از این بدهی ها، بدهی به بازیکنان شاغل در این باشگاه و طلبکاران خارجی از جمله وینفرد شفر و آندره‌ استراماچونی دو مربی پیشین باشگاه هستند که استقلال باید پول این دو مربی اروپایی را پرداخت کند وگرنه امکان دارد پرونده آن‌ها برای استقلال دردسرساز شود.

در کنار بدهی که در حال حاضر باید پرداخت کند بدهی گذشته این باشگاه هم تمام شدنی نیست از بدهی سنگین به چهر ها و نهادهای مختلف مانند اداره مالیات، بدهی به اسپانسیرها، بدهی های هتلی و … که باید پرداخت کند، هرچند که بخشی از بدهی ها بنظر می رسد که کوچک هستند اما بزرگ می باشد و بخشی از بدهی ها نیز به اعضای سابق کادر مدیریتی‌اش یعین آقای علی فتح‌الله‌زاده و علی امیری، هر دو در فهرست طلبکاران استقلال حضور دارند. فتح‌الله‌زاده ۵۵ و امیری ۵۴ میلیون از این باشگاه طلبکار هستند.

آیا به دنبال این مشکلات اعتصاب خانگی آبی‌ها مشکلاتی را ایجاد می کند یا نه؟

تا پیش از این همواره از لفظ اعتصاب بازیکنان برای تیم‌هایی استفاده می‌شد که بازیکنانش از تمرین کردن سر باز زده و به‌نوعی آن را تحریم می‌کردند اما حالا این اتفاق به‌صورت خانگی برای استقلالی‌ها رقم خورده و بازیکنان این تیم اگرچه به‌صورت انفرادی تمرینات خود را دنبال می‌کنند اما به‌خاطر بی‌پولی فعلا در اعتصاب خانگی هستند و حاضر نیستند تمرینات آنلاین خود را زیرنظر کادرفنی این تیم دنبال کنند.
طبق شنیده‌ها گویا فرهاد مجیدی نیز دل خوشی از این شرایط ندارد و البته به‌نوعی حق را هم به بازیکنانش می‌دهد. آنها قرار بود شب عید بخشی از حق و حقوق خود را دریافت کنند اما با گذشت یک ماه از این زمان هنوز وعده مدیران استقلال محقق نشده تا اعتراض‌ها بلند شود. بر همین اساس و طبق شنیده‌ها مجیدی ضمن رساندن اعتراض بازیکنانش به مدیران باشگاه و این نکته که آنها با این وضعیت حاضر به تمرین نیستند، از مدیرعامل این باشگاه درخواست کرده هرچه سریع‌تر با تامین منابع مالی بخشی از قراردادها را پرداخت کند، چراکه در غیر این صورت خبری از تمرینات حتی در خانه هم نخواهد بود!

باشگاه استقلال از یک سو، با بحران مالی مواجه است و از طرف دیگر، سرمایه‌هایی، چون بازیکنان جوان و مستعد در اختیار دارد که با انتقال هر کدام‌شان به اروپا، بخش زیادی از مشکلات مالی باشگاه حل می‌شود.

شاید فشار مشکلات مالی باعث شود تا چند بازیکن را ترانسفر کند تا از این طریق درآمدزایی شده و قسمت اعظم مشکلات مالی حل شود. البته اولویت این روزهای مدیران حفظ اسکلت اصلی استقلال برای فصل آینده است، ولی به‌هرحال احتمال فروش چند بازیکن کلیدی به خاطر بدهی‌های سنگین مالی وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: